:: Sponsored By ::

Tiz Zaqyah Dan Fasha Sandha

Posted on June 21, 2010 by Purpleroses

Ok²..kita sambung dengan post aritu pasal cinta bersegi² Fasha, Tiz ..

Tiz Zaqyah dikatakan mahu bersemuka dengan Fasha bagi menjawab pertuduhan yang telah di lemparkan kepadanya. Yela..saper yang tidak puas hati bila di tuduh perampas. Niat Tiz baik..nak jernihkan keadaan. Tiz sedihn bile dikaitkan dengan cerita macam tu.

Tiz akui dia memang mengenali Rizal, tapi kenal cam kawan biase je..kenal camtu je..xlebih..penah kuar, tapi ramai²..Fasha pon ade.. Pasal call pagi² buta, katanya no Hp pon xde, camner nak call..ntah..Kata Tiz lgi,

“Entahlah, bila jadi perkara macam ni, ada teman-teman rapat saya mengatakan ada orang cuba memanipulasi hingga orang salah sangka terhadap saya. Biarlah apa orang nak cakap mengenai saya, kerana saya berada di tempat yang benar dan inilah masanya saya ingin membersihkan nama saya,” katanya lagi.

Malah, akui Tiz lagi, dia tidak perlu memikirkan perkara ini kerana ia masih sekiranya sesuatu perkara itu benar-benar boleh menjejaskan nama baik keluarga atau sampai ke tahap menutup periuk nasinya barulah dia tampil mempertahankan diri.“Banyak lagi perkara yang mustahak dan patut diberi keutamaan terutama kerjaya seni yang baru dibina,” katanya. 

Biasala dunia hiburan..xde gosip xbest! Papepon..be cool bebeh..

0 Responses to "Tiz Zaqyah Dan Fasha Sandha":

 

This Template is Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates

Blogger Templates