:: Sponsored By ::

Kekuatan Cinta

Posted on June 26, 2010 by Purpleroses



Cinta bukan mengajar kita lemah, tetapi membangkitkan kekuatan.. cinta 


bukan mengajar kita menghinakan diri, tetapi menghembuskan kegagahan.. 
cinta bukan melemahkan semangat, tetapi membangkitkan semangat..


-Chdah Nur



Kalau sekali hatiku terpaut padanya,akan aku kasihinya sepenuh hatiku
sekali aku jatuh hati padanya akan aku simpannya kejap dalam hatiku
sekali pun aku dikhianati cintanya akan aku maafkan silapnya itu.
sekali tercurah sayang padanya akan cuba aku kekalkan sayang buat dia.
tapi "CINTA" sama sekali tidak pernah sudi untuk 
menerima,
dan aku hanya mampu membiarkn rasa itu padanya tanpa aku minta dikembalikan.


-Suriani Nanee

0 Responses to "Kekuatan Cinta":

 

This Template is Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates

Blogger Templates