:: Sponsored By ::

HIV-AIDS Penawar di temui

Posted on May 28, 2010 by Purpleroses


Herba penawar

Assalamualaikum semua..

Disini saya ingin memperkenalkan ubat herba sebagai penawar penyakit HIV. Sememangnya kita tahu penawar HIV belum ditemui. Ubatan herba ini sekurang-kurangnya boleh melambatkan atau membantutkan penularan virus HIV-Aids. Di bawah ini disenaraikan ubatan tersebut:

NDC - M:

Untuk lelaki: (Keupayaan melawan ketagihan dadah, menguatkan antibodi melawan HIV-Aids, menghilangkan stres).

Aturan makan: 2 biji 3x sehari.

Harga: RM30 (30 biji )

Larangan: Tiada pantang, drug, alahan, tidak panas & tiada kesan sampingan ( 100% herba asli )

NDC - F:

Untuk perempuan: (Keupayaan melawan ketagihan dadah, menguatkan antibodi melawan HIV-Aids, menghilangkan stres).

Aturan makan: 2 biji 3x sehari.


Harga: RM30 (30 biji)

Larangan: Tiada pantang, drug, alahan, tidak panas & tiada kesan sampingan ( 100% herba asli )

NDC - A:

Antiseptik & Antibiotik semulajadi.

Aturan makan: 2 biji 3x sehari.

Harga: RM30 (30 biji)

Larangan: Tiada pantang, drug, alahan, tidak panas, tiada kesan sampingan ( 100% herba asli ).

Semua ubatan diatas adalah campuran herba tempatan (Malaysia) dan China (Import)

Bagaimana menggunakan penawar @ ubatan diatas dengan berkesan?

a) Stres (Lelaki) - NDC - M, diambil mengikut dos yang telah ditetapkan atau boleh dikurangkan kepada hanya 2(dua) kali sehari saja. Ubat ini juga bertindak sebagai tenaga dalaman untuk saraf, sendi, pinggang, pundi kencing dan tenaga batin.

b) Stres (Perempuan) - NDC - F, diambil mengikut dos yang telah ditetapkan atau boleh dikurangkan kepada hanya 2(dua) kali sehari saja. Ubat ini juga bertindak sebagai tenaga dalaman untuk saraf, sendi, pinggang, pundi kencing, melawaskan & membetulkan edaran haid, membetulkan peranakan, mencegah sakit senggugut, keputihan, merapatkan faraj dan tenaga batin.

c) Ketagihan Dadah - NDC - M & NDC - F mestilah diambil mengikut dos yang telah ditetapkan, juga diambil berulang setiapkali rasa ketagihan dadah. Ubat ini bolehlah dikurangkan kepada hanya 2 kali sehari, setelah anda rasa betul-betul bebas dari ketagihan. Adalah lebih baik diambil berterusan sebagai rutin harian, bagi mengelak keinginan dadah semula. ubat ini berfungsi memulihkan saraf minda (mewujudkan minda yang bersih dan sihat), membersihkan darah yang bercampur unsur luaran termasuk dadah.....dan tidak ada lagi saki baki atau kaum kerabat dadah dalam badan bekas penagihyang sentiasa memanggil-manggil saudara-mara dari keturunan dadah.

d) Hiv-aids - NDC - M & NDC - M mestilah masing-masing diambil bersama NDC - A mengikut dos yang telah ditetapkan sehingga anda rasa betul-betul sihat atau bebas dari cengkaman Hiv. Selepas itu anda hanya perlu mengamalkan Nd1 & Nd2 sahaja sebagai penawar perlindungan atau antibodi sepanjang hayat anda, juga bolih dikurangkan pengambilannya hanya kepada 2 kali sehari saja.

Selamat mencuba, insya-Allah kita hanya mampu berubat atau berusaha tapi Tuhan Yang Maha Penyembuh yang menentukan segala-galanya. Inilah satu-satunya peluang yang telah ditentukan Illahi untuk kita mengambil peluang, manalah tau bila kita sihat dapatlah kita beramal soleh. Bertaubat, berdoa dan bertawakkal sebelum ajal menjemput kita.

Peringatan Penting: Peluang sihat bagi pengamal ubatan ini hanya sekali sahaja. Beberapa kes berlaku bila sihat, mereka kembali mengambil dadah atau melakukan sek rambang, penyakitnya datang lagi dan masa itu tiada penawar lagi baginya melainkan mati. Jadi, sebelum mengambil ubat ini anda mestilah bertaubat terlebih dahulu dan berjanji dengan diri sendiri tidak akan mengulangi kesalahan lalu.....kecuali jangkitan virus yang tidak sengaja. Insya-Allah. Wassalam........

BERITA BAIK! Percuma..........sebagai percubaan. Anda tak perlu malu, emailkan kat saya, tuanfadilah@yahoo.com atau boleh terus menelefon nombor di bawah.

Penawar Hiv-aids akan diberikan percuma selama sebulan sebagai percubaan bagi pesakit yang terpilih sahaja. Hubungi segera bagi mendapatkan maklumat lanjut berkenaan rawatan tersebut.

Keterangan Lanjut, hubungi Tuan Muhammad Tel: 013-9157619

4 Responses to "HIV-AIDS Penawar di temui":

IMAM MUHAMMAD JIBRIL AL-KHAIR says:

contoh ubat herba ini ada tak?
adakah ia sudah di pasarkan?

bagaimana dengan bukti-bukti kesembuhannya?
ada pesakit yang sembuh?

Purpleroses says:

En Khai, ubat ni sekarang kat Kelantan. Buat masa ini, ia hanya dijual oleh individu tertentu sahaja.

Anonymous says:

bagaimana keberkesanan ubat ini dan ada tak mana mana testimoni yang telah mengambil ubat ini

Anonymous says:

sy amat berminat utk mengetahui dgn lebih lanjut...blh paparkan testimoni utk ubat ini???dan blh bgtau lebih kurang ingredient dia..

 

This Template is Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates

Blogger Templates