:: Sponsored By ::

Coretan Kasih Untuk anak umi..

Posted on May 31, 2010 by Purpleroses

Coretan untuk anak umi..Umar Zaidan B Mohd Zaifreen..

Tanggal 30hb Mei 2010 genaplah umur sygumi 2 tahun. Hepi besday sygumi..Adiah postpone dlu ye syg..adiah kasih sayang yang umi beri lebih bermakna dari adiah fizikal kan adik? Hehe..Umi sygkan ank umi ni..Dah masuk 2 tahun ni sygumi makin comel, makin cerdik, dah pandai pujuk², umi buat² nangis adik mesti pujuk, tepuk²..dah² umi..terharu..kelakar pon ade adik ni..mane blaja ni syg..apa pon umi suke dengan perkembangan adik. Syukur alhamdulillah Ya Allah diatas kurniaanMu ini. Aku tak kan sekali mensiakan atau mengabaikan dia.

Adik ni ade jugak nakal, degilnya..nama pon budak kan..tapi sygumi dengar kata umi..tu yang umi syg sgt..bile adik xnak kuar dari bilik mandi, nak mandi lame², umi ckp ee..bokbong..takut..adik trus kuar..adik takut ye bokbong tu..cam umi masa kecikla..umi pon takut bokbong tu..bokbong tu aslnye bunyi guruh berdentum..adik takut guruhkan..kelakor anak umi ni..

Sygumi ni kecik² dah pandai nak melaram..asl nak pakai baju je nak pilih sendiri.."nak salin". tu word yang adik guna untuk suar jeans ngan baju lawa. baju lain xmo pakai..huhu..nak pulak baju 'yoh' (merahla). Adik ni ikut sape suke nak melaram ni..kecik² da pandai mintak nak pakai perfume..'nak piyum'..huhu..perla adik ni..pagi malam pon wangi..tanye, adik nk gi mane lawa², wangi ni?"nak kejela..."huhu..

Umi minta maaf kalo umi penah buat adik sakit..kadang² umi cubit, pukul adik bukan sebab umi dera adik, umi nak ajar adik, umi tak nak adik jadi xdengar kata org tua. dari kecik ni la nak kene didik betul², cam pepatah, melentur buluh biarlah dari rebungnya.

Umi suke kacau adik tido kan?memang..umi suke sangat..kalo adik tido, umi suke ngat nak ciom, nak ckp ngan adik..hehe..dah adik selalu tido awal, xsemapat umi nak main² ngan adik.

Semoga sygumi sentiasa sehat dan membesar dengan cergas dan sehat. Umi dan abi sayangkan adik sgt². adiklah harta umi paling berharga.

Umi adik,

4 Responses to "Coretan Kasih Untuk anak umi..":

sitiey says:

hehehhee...selamat hari lahir adik umar yerrkk...semoga panjang umur murah rezeki....belaja rajin22 yerrkk..nanti dah pandai baca boleh buka blog umi niii..hehehhehemuahsss

Dill says:

Hehe..ty cik sitiey..kawan umi..;)

hanieysha says:

huhuhuh syahdunya.....coretan ni.tp bertuah adik ade family yang bahagia....merasa kasih sayang kedua2 ibu bapa....tak semua yang bertuah mcm ni!!

Dill says:

Setiap org ade kekurangan dan kelebihan masing2.Bersyukurlah.jagalah amanah itu.slm syg utk Akif..

 

This Template is Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates

Blogger Templates