:: Sponsored By ::

Sah Bercinta! -Fasha dan Jejai

Posted on July 1, 2010 by Purpleroses

Alahai..mengaku pun..kan senang, walaupun orang dah tau, kan bagus dengar dari mulut empunya diri.


Kata Fasha, dia begitu terharu dengan kesungguhan dan keberanian Jejai menunjukkan rasa cintanya pada dia dengan membuat kejutan datang ke set penggambaran Fasha di Pulau Lang Tengah, Terengganu dengan helikopter peribadi Jejai.. 
Mereka dah berkawan sejak 7 tahun lalu. Alahai..alahai..
Kata Fasha, "Belum ada lelaki yang sanggup buat begitu pada saya. Masa tu, kami sudah dua bulan tak jumpa. Dia membuat sesuatu yang istimewa yang membuatkan saya rasa 'special'. Saya ada juga tanya dia jika dia pernah melakukan benda yang sama kepada orang lain tetapi katanya, tidak. Hanya saya seorang."
Sayang sungguh Jejai ye kat Fasha. NOra dulu macam mana ye? Alahai..tak sayang manala kot ye..huhu..

Saat ditanya jika keputusannya untuk mengumumkan perhubungannya dengan Jejai ada kaitan dengan kontroversi yang timbul sebelum ini, kononnya Tiz Zaqyah cuba mengorat Jejai, jawab Fasha, "Saya taknak komen benda yang dah lepas. Jejai pun sudah memberi kenyataannya tentang isu ini di dalam Harian Metro. Lagipun keputusan kami untuk bersama dicapai sebelum itu."

Mungkinkah langkah mengumumkan perhubungan mereka sebagai menjamin perhubungannya dengan Jejai? Ujar Fasha, "Tiada apa yang 'secure' di dalam hidup ini."

Pengakuan Fasha di buat kepada wartawan semasa majlis beramah mesra para pelakon 'Duyong Aridinata' tayangan TV3 di slot Lagenda bermula 12 Julai depan, jam 4.30 petang.

Mereka bahagia sekarang, cincin tanda cinta mereka kat jari Fasha sekarang. Baguslah. Kepada semua, terimalah ye. Pasal kahwin tu belum ada perancangan ye. 


6 Responses to "Sah Bercinta! -Fasha dan Jejai":

~iNi aKu~ says:

~aKu~ x suka pasha. Huh.. Kbhagian dr pndritaan org len.

Purpleroses says:

;) nak nunjuk..

rhapsody LiN says:

haishh.. penyampah tol ngan fasha tu

zures says:

tak suka pasha yang suka cari pasal...

Purpleroses says:

Pasha: Ai..nak becinto pon xboleh ka? ;p

nairaariaa says:

sume komen cam tak suke je...huu...bia je la...nnt da la bhgian masing2...huuu

 

This Template is Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates

Blogger Templates