:: Sponsored By ::

Ariff Shah..

Posted on July 2, 2010 by Purpleroses

Saat aku tulis entry ni, aku masih lagi membuka, memilih, membaca setiap entry yang ada di sana. Dalam 45 min yang pertama ini, aku makin tertarik dan masih melekat di sana. 
Ariff Shah..aku jumpe nama ni masa 1st day join Gengblogger..baru je pon sebab gengblogger pon baru jumpe..hehe..becoz i am a new blogger!! ilmu blogging ni sikit sangat. Masa aku tengok nama Ariff ni kat Gengblogger 'rumah', bile tengok kat bawah sekali, ada 2 nama iaitu salah seorangnya adalah Ariff merupakan Pemenang Pertandingan Cipta Tagline..lagi sorang DIDIE aku buat xtau je..xbukak pon sebab baru register, banyak hal lagi nak buat...haha..kunun..

Tapi hari ni, aku BW..jalan punye jalan..jumpe entry pasal comment luv..ha..masa ni dah start kagum dah..pastu pegi kat gengblogger..eh² die ni..aku bukak masuk..menarik sungguh..dari entry die, nak tau la gerangan empunye diri, macam mana orangnya. Muda lagi orangnya..yela..aku ni akhir 20-an..Ariff masih awal 20-an..hehe..

Ha..aku jumpe About..ngeh ngeh..bunyi agak eksyen..tapi cool ah..memang sesuai..bukan eksyen kosong (bukan puji ok)..tengok taste die..orgnye boleh tahan hensem, nampak kecik je..tapi main basketball..tinggila kot..huhu..Tanak cerita panjang..berminat? masuk sini..about Ariff Shah.
Yang buat aku terkejut..Ariff adalah Administrator di Gengblogger!! Alahai..dah lame join baru tahu..dahsyat tol aku..
Cukuplah dulu bercerita  pasal Ariff Shah ni.. lapor dah..lunch time..aku dah bookmark Ariff ni..nanti jelajah lagi..

3 Responses to "Ariff Shah..":

Affan Ruslan says:

lain macam je bunyi entry ni. haha

Purpleroses says:

Haha..bacela dulu..perda..

Affan Ruslan says:

hehe.
mmg dah baca lah, takkan lah komen dulu. hoho
xde, sje je

 

This Template is Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates

Blogger Templates