:: Sponsored By ::

Tiz bercanggah..

Posted on June 23, 2010 by Purpleroses

Nampaknya 'drama'semakin panjang..Tiz Zaqyah nampaknya terpaksa berdiam diri dan dia tidak mahu memberi sebarang komen kerana semuanya sudah dijelaskan ketika perjumpaan dengan para media di majlis doa selamat filem 'Nur Kasih' Jumaat lepas.

Ini berlaku apabila Rizal@Jejai telah membuat pendedahan bahawa Tiz ada menghubunginya sebanyak 4 kali pada 19 Mac lalu pada jam 4 pagi.

Ketika majlis doa selamat filem 'Nur Kasih', Tiz Zaqyah di depan para media, menegaskan yang dirinya "tak berapa kenal Jejai, malah nombor telefon pun" dia tiada. Dia terkejut apabila dinamakan sebagai pelakon wanita yang cuba mengoda buah hati Fasha Sandha, sehingga menelefon bekas suami Nora Danish itu pada pukul 4 pagi, cuba mengajaknya keluar. Ada kenyataan Fasha dalam twitternye mengatakan bahawa ada perempuan mengganggu Jejai. PR xbaca pon sebab tak de twitter. Kalo facebook Fasha PR tau..Facebook Fasha Sandha.

Tetapi penafian Tiz ini mula menimbulkan keraguan apabila Jejai atau nama penuhnya, Toh Muda Rizal Ashram Ramli, tampil di Harian Metro hari ini - 'Tiz ajak saya keluar' - untuk mendedahkan bahawa Tiz sememangnya ada menghubunginya pada jam 4 pagi, pada 19 Mac lalu sebanyak empat kali. Tujuannya untuk mengajaknya keluar.

Namun kongsi Jejai, undangan Tiz itu ditolak kerana "saya berpendapat tidak wajar selain menghormati perhubungan dengan Fasha". Tambahnya lagi, dia hanya mengenali Tiz sebagai rakan kerja Fasha malah Fasha-lah yang memperkenalkan mereka berdua. Atas sebab itu, dirasakannya "mustahil" untuk menerima jemputan Tiz, lebih-lebih lagi tanpa Fasha bersama.

12 Responses to "Tiz bercanggah..":

maCy says:

sronoknya dikelilingi wanita2 cntik ye.. uhuhu

Purpleroses says:

Hehe..mestila..bangga tu Jejal..

Jieda says:

kalau betullah citer ni,biar fasha rasakan pulak camner perasaan yang sama dialami oleh nora danish masa dia sibuk goda si jejai tu.padan muka.

Purpleroses says:

Btol²..padan muke die..

si[jari] telunjuk says:

poyos je statement jejai...

si[jari] telunjuk says:

poyos je statement jejai...

si[jari] telunjuk says:

poyos je statement jejai...

Purpleroses says:

Saper lagi nak bela awek die..hehe..

FyZa says:

mcm2 hal artis kita nie..

Purpleroses says:

Hehe..dunia artis..

hanieysha says:

jejai tak hensem......bajet player....hu3

Purpleroses says:

Haha..yg lain hensem..;p

 

This Template is Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates

Blogger Templates