:: Sponsored By ::

Cinta Ibarat Makan Sambal Belacan

Posted on June 16, 2010 by Purpleroses

Cinta Ibarat Makan Sambal Belacan

Ni purpleroses ambil dari Facebook Mutiara Kata Cinta 

Cinta ni ibarat makan sambal belacan la...bila rasa sikit2 bes jugak...nak lagi...hihihi...tapi bila dah makan banyak sangat...mula la rasa pedas...berair2 mata.

-Adam Jauhari 

 Huhu..purpleroses xmkn sambal belacan..gatal..hehe..sbb Cinta juga mempunyai rase gatal gak..hihi..

Ni satu lagi..

Aku tersenyum dlm rintik hujan, kerana cinta membuatku hanyut tak kebasahan..

Aku tersenyum dlm indah pelangi, kerana cinta memberiku kilauan warna suci..

Aku ... tersenyum dlm mega mendung, kerana cinta membuatku rindu tak berpenghujung..

Aku tersenyum dlm rendang pohonan, kerana cinta meneduh jiwaku tak berpayungan..

Aku tersenyum dlm kuning senja, lalu kuucapkan TERIMA KASIH CINTA =)  

     -Muhammad Firdaus Ismail

4 Responses to "Cinta Ibarat Makan Sambal Belacan":

Aril Lanang says:

aku tersenyum bila membaca entry ini sbb aku xbercinta..mkn belacan kalau xelergik xpa...haha

Purpleroses says:

Haha..Xbercinta? belom pernah ke ape ni..tu la..belacan tu bahaya..bersin..hehe..

ahmad elysal says:

cinta umpama kentot...ditahan sakit dilepas terus kuar bunyi....tahan dulu,pastu lepas slow2...(jgn terlalu gelojoh dalam mencintai seseorang...tahan dulu perasaan anda...permainan cinta sama spt bermain layang2....risikonya sama spt naik motosikal...bila2 masa sahaja blh tumbang dan setiap kali jatuh mesti meninggalkan parut...parut ini lah yg akan menjadi kenangan abadi....)

Anonymous says:

Saya telah melakukan pencarian di web berusaha untuk menemukan ide tentang cara untuk mendapatkan situs blog pribadi saya kode, gaya Anda sekarang dan tema yang indah. Apakah Anda kode itu sendiri atau apakah Anda merekrut programmer untuk mendapatkan itu dilakukan untuk Anda secara pribadi?

 

This Template is Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates

Blogger Templates